تصاویر سه‌بعدی و مشخصات سخت‌افزاری HTC M9 به‌بیرون درز کرد

گوشی M9 در این تصاویر در دو رنگ خاکستری متالیک و طلایی نقره‌ای معرفی شده ‌که خود حاکی از یک پرچم‌دار جدید از طرف شرکت HTC است.

بر اساس شایعات منتشر شده توسط سایت آلمانی MobileGeeks که از مراجع مورد تایید در زمینه‌ی گوشی‌های تلفن هوشمنداست، اخیرا تصاویری سه‌بعدی از گوشی HTC M9 به بیرون درز کرده که کارشناسان معتقدند بسیار به واقعیت نزدیکهستند. نکته‌ی جالب توجه انتشار تمامی مشخصات فنی در کنار قیمت این گوشی توسط این سایت آلمانی است.

گوشی M9 در این تصاویر در دو رنگ خاکستری متالیک و طلایی نقره‌ای معرفی شده ‌که خود حاکی از یک پرچم‌دار جدید از طرف شرکت HTC است.

 

البته در مشخصات این گوشی هیچ چیز هیجان انگیزی وجود ندارد. بر اساس شایعات منتشر شده پرچم‌دار جدید HTC به صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با رزولوشن Full HD (1920 در 1080 پیکسل) و پردازشگر هشت هسته‌ای کوالکام مدل اسنپدراگون  810با قدرت پردازش 2.0 مگاهرتز مجهز شده است. دوربین اصلی M9، 20 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن 4 مگاپیکسلی از نوع التراپیکسل خواهد بود. از جمله جزییات دیگر این گوشی می‌توان به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در کنار درگاه کارت حافظه که از 128 گیگابایت حافظه‌ی جانبی پشتیبانی می‌کند، اشاره کرد. رابط کاربری  «سنس 7» (Sense7) بر روی سیستم‌عامل اندروید 5 از مشخصات نرم‌افزاری گوشی M9 ‌هستند. مشخصات قابل پیش‌بینی دیگری مثل NFC، بلوتوث و پشتیبانی از شبکه 4G مانند باقی پرچم‌داران سایر برندها در این گوشی هم وجود خواهد داشت. گفته می‌شود وزن M9 157.7 گرم‌ و قطر آن 9.61 میلی‌متر است. هم‌چنین براساس شایعات منتشر شده M9 به یک باتری با ظرفیت 2900 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد. در آخر هم شایعه شده که این گوشی در هنگام عرضه 749 پوند (750 دلار) قیمت خواهد داشت.

 

 

 


 

 

 

مثل همیشه HTC در نگهداری از رازهای‌اش خوب عمل نکرده و مثل سال گذشته (لو رفتن مشخصات M8) امسال هم شاهد لو رفتن تمامی مشخصات پرچم‌دار جدید این شرکت هستیم. 
شرکت HTC قصد دارد پرچم‌دار جدید خود را در روز یکشنبه، ده‌ام اسفندماه در کنفرانس MWC 2015 به‌طور رسمی معرفی ‌کند. انتظار می‌رود گوشی One M9 Plus هم در همین روز با صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن Quad HD معرفی شود. 

 

 

 



به روز رسانی: تصاویر نهایی و اصلی رندرهای تبلیغاتی اچ‌تی‌سی وان M9 نیز منتشر شده است:















 

 

 

 

منبع : دیجیکالا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:,
ارسال توسط محمد وحید باقری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 18336
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1